28.06.2012

İsraf, Haramdı Hani...

Geçenlerde böyle otellerden birinde bulunma imkanım oldu 3 gün. İçim sıkıla sıkıla gitmek zorundaydım,gittim.Yeni açılmış son derece lüks bir oteldi diyebilirim. Hatta diyebilirim ki,şu an alanında o otelden daha lüks bir otel yoktur! En nihayetinde ticari bir işletme,bir yerinden takdir de ediyorsunuz;adamlar yapmış o sahte cenneti! İşletmesini de becermişler. Müşteri memnuniyeti için kusursuza yakın bir hizmet de sunmuşlar.Otelde kusur yok! Gel gelelim müşteri kitlesiyleydi derdim.

Müşterilerin %98'ini islami hassasiyeti oldukça yüksek olarak tanımlayabilirdiniz görseniz.Ancak onları bir kaç yerde görmeyeceksiniz,o zaman tamam...

Onları,açık büfe önünde görmeyeceksiniz mesela. Açık büfeye gelince gözlerinizi sıkı sıkı kapatın! Sakın bakmayın o şuursuzca ve hunharca doldurulan tabaklara! Somali'ye yardım sms'leri, bilmem ne yardım derneğine bağışlar,hepsi o tabaklarda ziyan olmaya mahkum birer cılız anlam...Hayır yediklerinde değildi gözüm,yemediklerinde! O tabaklardaki artıklar Müslümanlara mı aitti...Kaç müslüman daha doyardı o tabaklarla bilseniz...İsraf, haramdı hani...Biz,müslümandık!!

Hiç yorum yok:

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Blog Widget by LinkWithin