25.01.2012

Facebook Hesapları Çöpe!

Cahide hanımın bloğunda gördüğüm yazıyı sizlere de duyurmak istedim ...
 
Zalimin tuzakları pek zevk verir insana, aslında sizi  nasıl acıttığını anladığınızda, çoğu kez geç kalmış olursunuz.
....
Her Facebook hesabıyla, her tıklamayla, nice din düşmanlarının ekmeğine yağ sürüyoruz. Ben bir hata yaptım. Facebooktan bir hesap açmak yanlış ve müslümana yakışmayan bir işti. Şu an kaç kişinin beni beğendiği ve oradan takip ettiğinin benim için bir önemi yok.

Hayatımda şuna inandım: “Bir işten Allah rızası için vazgeçersen, Allah sana daha iyisini verir.” İnanın her zaman bu böyle de oldu.
Orada çok kötü şeyler oluyor. Öyle bir pisliğin içinde biz Müslümanlar olmamalıyız. Gençler, çocuklar bu sistemin içinde harap oluyor.


Kapitalist sistemi ayakta tutanların başında Müslümanlar geliyor. Bizler onlara destek vermezsek, inanın onlar bu kadar güç bulamayacak, beslenemiyecekler.

Hiç yorum yok:

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Blog Widget by LinkWithin